whatsapp-call instagram facebook-call

למידע נוסף

למידע נוסף

    בלוג

    עיצוב בית פרטי

    קניתם בית פרטי ואתם רוצים לשפץ אותו? אתם מרגישים שהגיע הזמן לשדרג את הבית בעקבות התרחבות המשפחה בנסיבות משמחות? כדי ליהנות מתוצאות משביעות רצון, מומלץ לחפש מעצב פנים שיש לו ניסיון בעבודות כגון עיצוב בית פרטי. רבים אינם מעלים זאת על דעתם, אך כשמעצבים בית פרטי, הדרישות, האפשרויות והאתגרים העיצוביים הם שונים בתכלית מעיצוב דירת קבלן או שטחים מסחריים. עיצוב בתים פרטיים הוא משימה לא פשוטה אך מהנה מאוד, שכן בזכות היות הבית פרטי, רחב ידיים ולרוב בעל גינה, האפשרויות העיצוביות רבות. שוקי מאיר הוא מעצב פנים מוכר, מוכשר ומקצועי אשר פועל בכל רחבי הארץ ומתמחה בבתים פרטיים ודירות יוקרה.

    עיצוב בתים פרטיים

    עיצוב בית פרטי הוא משימה לא פשוטה כאשר מבצעים אותה על הצד הטוב ביותר, בנוסף להיותה יקרה באופן די משמעותי לעומת עיצוב דירה או אפילו דירת יוקרה. בתים פרטיים הם לרוב גדולים, רחבים, בעלי גינה או אפילו בריכה, מרפסות וכמה קומות, ולכן לשפץ ולעצב מחדש חלקים מהם עלול להיות הוצאה כספית לא מבוטלת. על מנת להוציא את המיטב מהתקציב הקיים, מומלץ לשכור את שירותיו של מעצב פנים מומחה בתחום עיצוב בתים פרטיים אשר יוכל לבצע סדרי עדיפויות נכונים בהתאם לאפיון שיבוצע בפגישת הייעוץ עם בעלי הנכס. מעצב הפנים יבין מה הם שאיפותיהם, רצונותיהם, חלומותיהם ואף מהו הסגנון העיצובי של בעלי הנכס ובהתאם לתכנן תוכנית עבודה מסודרת הכוללת תקציבים ומתאימה לסדרי העדיפויות ולרצונות של כל הצדדים.

    עיצוב פנים בית פרטי

    עיצוב מחדש של הבית הפרטי שלנו יכול להיות מורכב ואף מלחיץ, ולכן חשוב לקחת את שירותיו של מעצב פנים מומלץ אדיב ורגיש אשר יוכל לענות על כל שאלה ולהרגיע כל חשש בסבלנות ואדיבות. כמו כן, על בעל המקצוע להבין באופן מיטבי את טעמם ורצונותיהם של בעלי הנכס על מנת לסייע להם להגשים חלום. לא יודעים במי לבחור? שוקי מאיר הוא בחירה מצוינת לכל הדעות. שוקי הוא מעצב פנים מיומן, מנוסה ומוכר אשר נמצא כבר 15 שנים בתחום ופועל בכל רחבי הארץ, כמו גם מרצה במכללות באזור ירושלים.

    למידע נוסף צרו קשר

    למידע נוסף צרו קשר

      פוסטים נוספים

      תפריט נגישות