whatsapp-call instagram facebook-call

למידע נוסף

למידע נוסף

    בלוג

    עיצוב פנים מודרני

    שוקי מאיר – אדריכלות ועיצוב פנים, הינו סטודיו ירושלמי אשר מנוהל על ידי שוקי מאיר, ירושלמי מבטן, שחי ונושם תכנון ועיצוב ומספק את שירותיו המיומנים בכל חלקי הארץ. הסטודיו מעניק מענה מרשים ואיכותי לבתים פרטיים כמו גם בתי עסק שונים. כך שבין אם אתם מעוניינים ביישומו של עיצוב פנים מודרני בבית שלכם או בחנות, משרד או מסעדה אשר נמצאת בבעלותכם, הרי שמומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של הסטודיו כבר היום.

    עיצוב פנים מודרני – מה שכדאי לדעת

    עיצוב הפנים של ביתכם או משרדכם יהיה בעל השפעה רבה על מהלך יומכם והאווירה אשר תיווצר במקום. יש לציין כי את המענה האיכותי ליישומו של עיצוב פנים מודרני חשוב יהיה לקבל מידיו של מעצב פנים מיומן אשר מצליח ליצור את השילוב המושלם שבין צרכים פונקציונליים במהלך היום יום לבין ההעדפה העיצובית האישית שלכם בין אם מדובר בבניין מגורים או עיצוב דירות יוקרה.

    הסגנון המודרני מאופיין במיעוט אלמנטים, בקווים ישרים , בניקיון כללי, לפעמים אפילו מונוכרומטי, הנותן תחושה של קלילות, של אופי זורם ורגוע.

    לעיתים, ניתן לעדן את הסגנון ע"י הכנסת אלמנטים טבעיים כמו עץ או אבן על מנת לרכך ולחמם את האוירה.

    שוקי מאיר – מומחה בעיצוב מודרני לבית

    תכנונו של עיצוב פנים ייחודי וחדשני דורש ללא ספק את מעורבותם של אנשי המקצוע המובילים בתחום. כך שבמידה ואתם מחפשים אחר מענה איכותי ויצירתי בתחום זה, הרי שמומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של הנדסאי האדריכלות ומעצב הפנים – שוקי מאיר. הסטודיו  מספק מענה חדשני ומעוצב ללקוחות מכל התחומים, הן פרטיים והן עסקיים. עתה גם אתם יכולים ליהנות מעיצוב ייחודי אשר שם דגש על הפונקציונליות של המקום והסגנון האישי של הלקוח, שילוב מקצועי ומרשים אשר יוצר הרמוניה ייחודית בהתאמה מדויקת לסגנון חייו של הלקוח ואופי פעילותו העסקית. למידע נוסף וקביעת פגישת היכרות ללא התחייבות, השאירו פרטים באתר או חייגו למספר 050-2178721.

     

    עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

    כיום, בעידן הרשתות החברתיות, רבים יכולים לראות ולקבל השראה בכל הנוגע לעיצוב הבית שלהם ברשתות השונות. בשנים אלו, אחד הטרנדים שעולים וצוברים פופולריות שהולכת וגוברת הוא עיצוב פנים מודרני ומינימליסטי אשר מאופיין במראה בורגני, עם קווים נקיים ומינימליסטים, פריטים שהם פשוטים אך אפקטיביים, תוך עיצוב נכון של החלל ומתן תחושה של מרחב וגודל. לרבים מאיתנו קשה להיפרד מחפצים ורהיטים ישנים ואהובים, אשר ליוו אותנו לאורך שנים- ולכן קשה גם לאמץ את הסגנון המינימליסטי והמודרני לבד. לכן, כדאי להיעזר במעצב פנים אשר מתמחה בסגנון זה כמו שוקי מאיר שיוכל לסייע לכם לומר שלום לעומס הרב ולהעניק לבית תחושה של ניקיון ומרחב.

    עיצוב פנים מודרני יוקרתי

    כשמעצב פנים פוגש לקוחות שמבקשים עיצוב פנים מודרני בביתם, הוא יודע שעליו להיות יצירתי באופן יוצא דופן, משום שעיצוב פנים בסגנון מודרני הוא עיצוב נקי ופשוט, אשר איננו מכיל חפצים ורהיטים רבים ולמעשה מקדש אורח חיים מינימליסטי. עיצוב זה, בניגוד לתפיסה הרווחת הוא מורכב הרבה יותר מעיצוב קלאסי, משום שאנו רגילים לצרוך הרבה, ולחפש ללא הרף מקומות לאחסון וחפצים נוספים, בין אם מדובר על אביזרים לעיצוב הבית, ובין אם מדובר על ציוד בכלל. מעצב פנים אשר מתמחה בסגנון מודרני צריך להיות בעל רעיונות מקוריים וייחודיים על מנת להצליח להתאים את צרכי המשפחה לעיצוב הפשוט והנקי הנ"ל ומהווה בחירה מעולה למי שמחפש עיצוב בתים פרטיים.

    עיצוב פנים כפרי מודרני

    עיצוב פנים בסגנון מודרני הוא מעבר לרק סגנון עיצובי, והוא למעשה גם אידיאולוגיה שדוגלת בצריכה מינימלית, הסתפקות במועט ואף תמיכה באיכות הסביבה, אך השינוי באורח החיים המודרני שמלא במוצרי צריכה נגישים ואף זולים, אשר מפתים רבים מאיתנו הוא לא פשוט.  מחפשים מעצב פנים שיגשים את החלום עם מינימום ויתורים? שוקי מאיר הוא איש המקצוע המושלם למשימה. שוקי מתמחה מזה 15 שנה בדירות יוקרה, בתים פרטיים וכן גם בעיצוב פנים של בתי עסק בסגנון מודרני אשר מעניק נופך יוצא דופן לעיצוביו.

    למידע נוסף צרו קשר

    למידע נוסף צרו קשר

      פוסטים נוספים

      תפריט נגישות