whatsapp-call instagram facebook-call

למידע נוסף

למידע נוסף

    בלוג

    המומחה לעיצוב פנטהאוז יוקרתי

    אחרי תקופה ארוכה בה חסכתם והשקעתם מחשבה, סוף סוף רכשתם את פנטהאוס החלומות שלכם. מרפסת ענקית, נוף מרהיב ותאורה טבעית מדהימה. כל אלו נקודת פתיחה ממש טובה, אבל עדיין, עיצוב פנטהאוז ברמה גבוה ישדרג לכם את הבית. אם אתם מחפשים אדם שידע לתרגם את הסגנון האופנתי, האופי והערכים שלכם לידי עיצוב, שוקי מאיר הוא המעצב בשבילכם. עם רפרטואר גבוה ועבודות מרשימות, הוא זה שיהפוך את הפנטהאוס שלכם ליוקרתי ופונקציונלי.

    עיצוב פנטהאוז בהתאמה אישית

    כיום, בעידן בו כל אדם רוצה לשים דגש על הייחודיות שלו, עיצוב פנטהאוז הפך להיות למשימה קשה כפליים. מעבר לעיצוב חדשני ומודרני, גם לעצב את הבית צורה שאף אחד לא ראה קודם. מעצב פנים יקשיב לכם ויעזור לכם לקחת את הרצונות, הטעם האישי והאופי שלכם ולתרגם את זה לעיצוב. המעצב, כל לקוח מחדש, צריך לפתוח את הראש, לדמיין ולהגיע למחוזות עיצוב רחוקים, ממש להמציא את עצמו מחדש בכל בית.

    איך לבחור מעצב פנים מומחה?

    ישנם שלושה דברים בסיסיים שמומלץ לשים לב אליהם לפני שבוחרים מעצב. ראשית, הסתכלות על הבתים הקודמים שעיצב. דרך המלצות או האתר של אותו המעצב, תוכלו לראות עבודות קודמות שלו ולהבין האם אתם מתחברים לקו העיצובי שלו. דבר שני, לשוחח עם המעצב. מעבר לעיצוב בפועל, צריך שתהיה תקשורת טובה איתו על מנת שתוכלו לעלות כל אחד נושאים שבהם הייתם רוצים לשפר את הבית, ובכך העיצוב יהיה הכי מדויק עבורכם. דרך שיחת טלפון או פנים אל פנים תוכלו להבין האם המעצב שעומד מולכם הוא אחד שתוכלו לעבוד איתו תקופה ארוכה. דבר אחרון- מחיר. המחיר חייב להיות בטווח הנורמה- בין אם קצת זול או קצת יקר, אבל לא לתת הצעת מחיר שרחוקה מאוד ממעצבים אחרים. יש המון מעצבים שיכולים לתת עבודה מעולה במחיר סביר.

    שוקי מאיר הוא אחד המעצבים העסוקים והמובילים בארץ בתחום עיצוב ואדריכלות פנים. המומחיות שלו, היא בתי יוקרה ובתים פרטיים, ועבודות רבות תוכלו לראות ולהתרשם באתר שלו. כשמדובר במעצב פנים לבית- רק שוקי מאיר!

    למידע נוסף צרו קשר

    למידע נוסף צרו קשר

      פוסטים נוספים

      תפריט נגישות