whatsapp-call instagram facebook-call

למידע נוסף

למידע נוסף

    בלוג

    מעצב פנים ברחובות

    מעצב פנים מומחה ברחובות

    אתם בדיוק עוברים למשרד חדש בפארק המדע בעיר רחובות. אתם רוצים שמצד אחד המשרד יתאים לראיונות עבודה, לשיחות חשובות ולרגעים רציניים ומנגד חשוב לכם שמי שבא למשרד בכיף שלו, ירגיש בבית. בשביל להצליח לייצר את שתי התחושות, אנו ממליצים לכם לקחת את שירותו של מעצב פנים ברחובות. אנו ממליצים על המעצב שוקי מאיר בעל רפרטואר מרשים בכל הנוגע לעיצוב משרדים ועוד מגוון חלליים נוספים, שיתן לכם שירות מעל ומעבר.

    מדוע מומלץ לקחת שירות של מעצב פנים ברחובות?

    כשנכנסים לחלל מסוים, מיד המוח שלנו מתחיל לעבד את כל מה שהוא רואה לכדי רושם ראשוני. לכן, חשוב שעל כל הפרטים להיות נעימים ומדויקים עבור הלקוחות שנכנסים למשרד לעשות איתכם עסקים. מעצב פנים ברחובות יכול לראות מעבר לנראות השטחית של המשרד, וגרום לפרטים הקטנים שאנחנו לא ממש מתעכבים עליהם לגרום לרושם שלנו על המקום להיות טוב.

    עיצוב פנים בעיצוב אישי

    בעולם בו כל אחד מנסה להביא את הייחודיות שלו כלפי חוץ, עבודתו של מעצב פנים ברחובות היא לא פשוטה בכלל. מצד אחד, לגרום למשרד להראות חדיש ומזמין, ומנגד שיהיה משרד שאף אחד לא ראה כזה מימיו. כאשר לוקחים שירות של מעצב פנים מיומן, הוא ידע בדיוק איך לגרום לשני הדברים להתמזג ושהתוצאה תצא הכי מדויקת ומרשימה שיש.

    אם אתם רוצים לקחת שירות של מעצב פנים ידע לעצב לכם את המשרד בהתאמה אישית וגם שייצר רושם ראשוני טוב, שוקי מאיר הוא המעצב בשבילכם. שוקי מאיר, למד עיצוב פנים ואדריכלות פנים בעיר בה גדל והתחנך, ירושלים. כיום, הוא מעצה ואדריכל פנים ומרצה במכללות בירושלים לעיצוב ואדריכלות. המומחיות של מאיר היא בבתים פרטיים ווילות, בתי יוקרה ובתיי עסק כמו מסעדות, חנויות, מספרות ועוד. בזכות העבודות המרשימות שלו, השירות הזמין והמסור שלו, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ומאות לקוחות מרוצים לאורך השנים, שוקי מאיר הוא אחת ממעצבי הפנים בעלי המוניטין הגבוה ביותר.

    למידע נוסף צרו קשר

    למידע נוסף צרו קשר

      פוסטים נוספים

      תפריט נגישות