whatsapp-call instagram facebook-call

למידע נוסף

למידע נוסף

    בלוג

    מדוע חשוב לפנות אל מעצב פנים מוביל?

    איך בוחרים מעצב פנים במרכז?

    רכישת דירה היא ללא ספק מאורע משמח, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על דירה באזור המרכז, אך גם לאחר הרכישה חשוב לא לנוח על זרי דפנה ולפנות אל מעצב פנים במרכז, על מנת שיממש את החזון שלכם בנוגע לעיצוב הבית החדש.  אתם וודאי רוצים שהעיצוב יהיה חדשני ומודרני מחד, ומאידך יהיה פונקציונלי ויעניק לחלל תחושה ביתית ונוחה. חשוב לכם שעיצוב הבית ישדר בדיוק את התחושה בה הייתם רוצים להרגיש בבית- מאוד בנוח ובכיף, אבל להתייחס אליו כמובן בקרוב. שוקי מאיר הוא מעצב פנים מוכשר וקשוב שיכול לגרום לבית שלכם להיות החלל המושלם עבורכם.

    על מנת לבחור מעצב פנים במרכז חייב לשים לב למספר פרמטרים חשובים. ראשית, הרושם הראשוני שנוצר מהשיחה הראשונה. בין אם השיחה היא בטלפון או פנים אל פנים, המעצב חייב להיות בשיחה מלא התלהבות, תשוקה וחשק לדבר עם הלקוחות ולעצב להם את הבית. כך, תדעו שתוכלו לדעת שהחיבור שלכם עם המעצב עתיד להיות טוב. שנית, ניסיון המעצב ותיק העבודות שלו. כשאתם בוחרים מעצב, חשוב שתהיה לכם שפה עיצובית משותפת. זאת תוכלו לבחון באמצעות עבודות קודמות שלו. אם העבודות מוצאות חן בעינכם, כנראה שתאהבו גם את העבודה בביתכם. ודבר אחרון, מחיר. חשוב לשים לב שהצעת המחיר נשארת בטווח הנורמה. אם המחיר יקר מדי- וותרו על המעצב כי תמיד אפשר למצוא מעצבים טובים בתמחור אשר עומד בתקציב שקבעתם, ואם המחיר זול מדי- זה יכול להיות מחשיד ולהעיד כי המעצב חדש בתחום ואין לו ניסיון.

    הבית שלכם אמור לייצג אתכם. את רמת הנוחות שאתם רוצים להרגיש בבית, כמה אתם מודרניים מול מיושנים, מהם הצבעים שאתם הכי אוהבים וכו. מעצב פנים יכול לתרגם את החזון, אופי והערכים שלכם לעיצוב בית.

    שוקי מאיר הוא מעצב פנים והנדסאי אדריכל בעל מוניטין גבוה

    המומחיות של מאיר היא בבתים פרטיים, בתי יוקרה ובמתי עסק כמו מסעדות, מספרות, חנויות. מאיר, הוא בעל ידע כה נרחב שהוא מרצה בתחום העיצוב למכללות בעיר בה גדל והתחנך, ירושלים. בזכות העבודות המרשימות שלו ברחבי הארץ, מאות הלקוחות המרוצים, השירות האדיב והמענה המהיר שהוא נותן ללקוחותיו וכל זה במחירים נוחים- הופכים את שוקי מאיר לאחד ממעצבי הפנים המובילים בארץ.

    למידע נוסף צרו קשר

    למידע נוסף צרו קשר

      פוסטים נוספים

      תפריט נגישות